Zastosowanie liter 3D w banerach reklamowych

Firmy zajmujące się produkcją materiałów promocyjnych oferują przedsiębiorcom coraz więcej rozwiązań, w związku z czym często zdarza się tak, że trudno zdecydować się na to, jak ma wyglądać szyld czy inna forma reklamy. Stosunkowo dużą popularnością cieszą się litery przestrzenne, ponieważ dzięki nim można uzyskać ciekawy efekt, który z pewnością zwróci uwagę potencjalnych klientów. Czym się charakteryzują litery 3D, dlaczego są tak popularne i w jaki sposób można je wykorzystać w reklamach?

Do czego można wykorzystać litery 3D na zewnątrz?

Przedsiębiorcy, którzy chcą zwrócić uwagę przechodniów na swoją firmę, muszą zadbać o to, aby reklama, która znajduje się na zewnątrz, była ciekawa, a jednocześnie estetyczna. Właśnie dlatego dobrym pomysłem jest wykorzystanie liter przestrzennych. Taką formę może przybrać nie tylko nazwa firmy, ale również jej logo czy inne symbole, które się z nią wiążą. Co więcej, w razie potrzeby litery mogą być podświetlane (z dołu, z tyłu, z boku albo z przodu), dzięki czemu będą przyciągały wzrok przez 24 godziny na dobę.

Odpowiednio dobrane kolory będą wyróżniały się na tle budynku, a tym samym stanowiły ozdobę i budowały świadomość o marce. Warto również wspomnieć, że materiały, z których są produkowane litery, są odporne na działanie warunków atmosferycznych, w związku z czym często są inwestycją na długie lata.

Do czego litery przestrzenne mogą się przydać wewnątrz budynku?

Estetyka i skuteczność przekazu dzięki literom przestrzennym sprawia, że znajdują zastosowanie nie tylko na zewnątrz, ale również we wnętrzach obiektów. Można z nich stworzyć na przykład reklamy sklepów, salonów i innych firm działających w galeriach handlowych. Wypukłe logo zwraca uwagę przechodzących osób, co ma ogromne znaczenie nie tylko dla dużych, ale również niewielkich przedsiębiorców. Bardzo ważne jest jednak, aby decydując się na takie rozwiązanie, stworzyć taki projekt, który będzie spójny z miejscem, w którym się znajduje, a do tego będzie przemawiał przede wszystkim do grupy odbiorców, do których kierowany jest konkretny produkt czy usługa.